Can I ask you something I've always wanted to ask the real batman?


fredag 15. juni 2012

Mer Riddick snart, vær så snill?

Jeg kan ikke snakke for herren i huset, men jeg gleder meg ellevillt til neste film om en halvgal furyan. Jeg tar min ære i å ha introdusert galskapen for Uglehjemmet vårt. Mannen hadde ikke hørt om filmen før den var flere år gammel og jeg fikk satt på Pitch Black, slått av lyset og nikosa meg med tiende runde av blålig og oransje sollys. Funfact: Gjengen som spilte inn Pitch Black holdt på å fryse ihjel i den glovarme ørkenen de var strandet i. Det var grøsskaldt og de ble spruta vann på, for å gi illusjonen av svette.



Så kom neste filmen i Chronicles of Riddick, og denne likte mannen bedre enn Pitch Black. Jeg er ikke helt enig der, men...  Spesialeffekter har en tendens til å lokke til seg drømmende blikk fra den mannlige delen av husholdningen. Jeg må si meg enig i at designet er rimelig tøft. Og at filmen definitivt stiller til VM i Badassery. Jeg så nylig begge filmene på rappen og har derfor begynt å telle ned til neste film, som imdb.com sier skal komme i 2013.

Og nei, Vin Diesel er egentlig ingen posterboy for mannfolk. Ikke i mine øyne. Det er mer stilen, en ”lone ranger” i sci-fi-kostyme som gjør at jeg koser meg glugg ihjel.

Vil jeg se pene menn så tyr vi til 300. Som er en ren testosteronsbombe. Eller til nyeste Conan. Filmen sugde, men Jason Momoa er noe av det lekreste jeg har sett.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er tilhenger av at folk skal kunne poste anonymt. I enkelte perioder så skrur jeg av denne muligheten, da jeg ikke har tid/nettilgang til å følge med jevnlig.

Beklager dette
- Ugla