Can I ask you something I've always wanted to ask the real batman?


tirsdag 12. juni 2012

Første blogg...

Dette burde strengt tatt vært første innlegg. Jeg roter rundt med et ukjent bloggformat her. Men skal nok få temmet galskapen. Jeg har ikke hatt noen form for blogg eller hjemmeside siden... Eh.. En eller annen online/~ adresse (husker dere den bølgen? Alltid vrien å få folk til å skrive disse nettadressene) sendt på 90-tallet.

Den nettsiden var grå. Med rosa skrift. Og jeg var 15 år.

Nå er jeg 29, og sett meg litt lei på rosablogger med sminke, hudkremer og gudvet hva. Vet dere hva? Jeg vasker trynet med Asan Intimsåpe og har aldri brukt varmebeskyttende produkter i håret. Og jeg overlever. Jeg er faktisk rent søt. Jeg vil misbruke maktfølelsen denne bloggen gir meg med å skrive litt om film, serier, spill... og det som var dråpen som fikk meg til å starte: Privatøkonomi. Jeg skal holde meg anonym, stay tuned for mer intime økonomidetaljer.

Luksusfellen neste? Nei. Langt derfra. Bare vimsete.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er tilhenger av at folk skal kunne poste anonymt. I enkelte perioder så skrur jeg av denne muligheten, da jeg ikke har tid/nettilgang til å følge med jevnlig.

Beklager dette
- Ugla